בריונות #J14

מתוך פינוי ביית בגילה

"המטרה שלכם צודקת אבל האמצעים שלכם לא מקובלים"

"פלשתם למבנה שלא שייך לכם, פרצתם מנעולים, עשיתם בו כבשלכם, ועכשיו אתם באים בטענות, זו בריונות" (עורך הדין של נעמת)

(עורך הדין של נעמת בדיון  מול קבוצת ה"מעברה")

ובכן, נכבדי, מייצגי נעמת ותומכיהם: צר לי. יש כאן מאבק בין מעמד מדוכא למעמד מדוכא. ובמאבק כזה, לא מובטח למדכא שההתנגדות של המדוכא תהיה לפי בחירתו, רצונו וטעמו של המדכא, כפי שכבר כתבה לינה א-סעאפין, ביחס למאבק הפלסטיני נגד הכיבוש הישראלי. יתר  על כן,  זכותו של המדכא לשפוט את רמת המוסר של המדוכא מוטלת אף היא בספק.

לגבי הדיכוי והמדכאים המדוברים. כאן צריך לשאול מי הוא זה שנוהג בבריונות. הבה ונאמר את הדברים גלויות: עוני הוא אחת הצורות המחפירות ביותר של דיכוי. טיפול בקשישים- הכולל הרמה, סיוע בעשיית  צרכים, נקיון בידי נשים שאינן בריאות בעצמם בעבור שכר מינימום, הוא דיכוי. עמלות מופרזות, הטבות ודיבידנדים שגוזרים לעצמם הבנקים ממתן ריביות וקנסות לחובות שהולכים ותופחים הינם בריונות. האנשים שבאים מטעם להוצאה לפועל לעקל מעט מטלטלים ורכוש, הם בריונים.  האנשים שמפנים לרחוב נשים חד הוריות, קשישים ונכים – הם בריונים. השומרים, השוטרים והמאבטחים שחיכו לנו בכניסה לוועידת נעמת הצעירה שמולה הפגנו, בריונים גם הם. ולצד כל אלה בחרה נעמת להתייצב, חרף בריונותם והדיכוי שהם מפעילים כלפי השכבות המוחלשות. לפיכך, בעודם נהנים מפירות הבריונות ומהחבירה לגופים בריוניים, אל להם להטיל סרה במי שבחרו בפלישה כמוצא אחרון לפני הרחוב, במי שנאבקים על עצם קיומם, על בטחונם האישי.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s